Manhassat kraftigt Nodestativ med plade

Vær den første til at bedømme dette produkt

Kraftigt nodestativ med plade + hylde og bedre ben, kraftigere rør og solide samlinger uden metal mod metal.
Varenummer: 1141

Lagerstatus: På lager

Pris: 695,00 kr

Specialpris: 450,00 kr

Hurtig levering - 1-2 hverdage Read more...

Ring 75 53 86 66 eller chat med os og høre mere om produktet.

14 dages fuld returret.

Beskrivelse

Detaljer

Manhattat kraftigt nodestativ med plade + hylde og bedre ben, kraftigere rør og solide samlinger uden metal mod metal.

Bedømmelser

Indsend din bedømmelse

Du anmelder: Manhassat kraftigt Nodestativ med plade

Tags på produkter

Tags på produkter

Brug mellemrum til at adskille tags. Brug apostroffer (') til flere ord i ét tag.

Garanti og reklamation

Garanti:

Du får naturligvis den samme garanti når du køber på nettet, som når du handler i en alm. butik.
Der er desværre mange der forveksler den nye lov om 2 års reklamationsret med 2 års garanti og vi vil her prøve at definere forskellen:

GARANTI:
Dækker alle fejl der opstår på produktet ved normalt brug, inden for garantiens løbetid. Sælger er forpligtet til, at udbedrer fejl og mangler i garantiperioden for sælgers regning.

REKLAMATIONSRET:
Dækker fejl og mangler, som er tilstede på leveringstidspunktet.

PRODUKTER:
På alle nye produkter giver vi 1 års garanti, forudsat at produktet ikke er behandlet i strid med de instruktioner som er angivet af MusikBixen.
Efter det første år, er der yderligere 1 års reklamationsret overfor fabrikationsfejl.
Derudover har du 14 dages returret på alle produkter. Produkter som er speciallavet er der ingen returret på, ligesom speciallavede / spec. bestilte produkter.
Vintage instrumenter (specielle gamle samler instr.) er der ingen returret eller garanti på, da disse oftest sælges for kunde og købes som beset.
Garantien udstedt af MusikBixen, dækker ikke evt. ekstra af- og påmonteringsudgifter, men udelukkende det solgte produkt.

Reklamation:

Hvis du skulle være så uheldig, at et produkt går i stykker, skal du naturligvis have den bedst mulige service. Inden du foretager dig noget, bedes du kontakte os - enten pr. telefon eller pr. mail.

Det er vigtigt at du har følgende oplysninger med:

Faktura nr.
Hvilket produkt er der tale om ?
En grundig beskrivelse af problemet/fejlen.
Hvordan er fejlen kommet ?
Hvornår er fejlen kommet ?
Er fejlen konstant eller periodisk ?
Har du selv gjort noget for at afhjælpe fejlen ?
Når vi har modtaget dine svar, kontakter vi producenten og får her en vejledning til dig om, hvad du skal gøre.

Enten skal produktet repareres eller udskiftes med et nyt.